jenifer lopez
نوشته شده توسط : arash

جنیفرلوپز هنرپیشه وخواننده پاپ در ۲4 جولای سال ۱۹۷۰ در محله برونکس نیویورک بدنیا آمد. او کارش را به عنوان رقاص شروع کرد و در صحنه های ویدئوکلیپ های موزیکال گوناگونی ظاهر شد . در سال ۱۹۹۰ او برنده جایزه رقابت ملی شد و توانست در سریال تلویزیونی FOX نقشهایی را به عهده بگیرد و بعد از آن در سریال رنگ زندگی به عنوان یکی از FLY GIRLS و نیز بعد از آن هم یک سری کارهای کوچک هنری را دنبال کرد که شامل نقش هایی در دو سریال دیگر و یک فیلم تلویزیونی به نام پرستاران روی خط و فیلم دیگری به نام سقوط پرواز شماره ۷ بود. او اولین فیلم خود را در سال ۱۹۹۳ به نام (خانواده من) بازی کرد و بعد از آن هم در سال ۱۹۹۵ در فیلم قطار پول ظاهر شد که نقشهای مقابل وی را (وسلی اسنامپرچر) و (ودی هاریسون) ایفا میکردندو او در سال ۱۹۹۶ در فیلم جک به کارگردانی ( فرانسیس فورد) و نقش آفرینی رابین ویلیامز بود ظاهر شد.

در سال ۱۹۹۷ اولین موفقیت بزرگ لوپز بوجود آمد به خاطر بازی در نقش سلنا که تصویر زنده ای از خواننده پاپ (‌تجانو سلنا کوئین تیلانا پرز ) بود . خواننده ای که بدست یکی از طرفداران دیوانه خود کشته شده است . جنیفر مورد تحسین همگان قرارگرفت و جایزه GOLDEN GLOBE را از آن خود ساخت و گرانترین هنرپیشه لاتینی در تاریخ شد و با پرداخت یک ملیون دلار به وی در همان سال فیلم ANACONDA ( مار وحشت ناک) را بازی کرد و نیزبعد از ان در فیلم خون وشراب که نقش مقابل اورا جک نیکلسون بازی میکرد و در ادامه ـ بازی کردن در نقش مارشال فدرال(‌ کارن سیسکو) در فیلم کارگردان معروفی چون استیون اسپیلبرگ به نام OUT OF SIGHT که البته بر اساس کتابی از المور لئونارد ساخته شده بود و نقش مقابل او را هم جورج کلونی بازی میکرد جنیفر را به یک هنر پیشه مشهور تبدیل کرد.

کار موسیقی لوپز در سال ۱۹۹۹ با آلبومی به زبان لاتین در ۶ جولای شروع شد و این آلبوم به خاطر آهنگ IF YOU HAD MY LOVE با موفقیت کم نظیری روبرو شد که لوپز را هم ردیف ریکی مارتین قرار داد . در اوایل سال ۲۰۰۰ جنیفر کاندیدای جایزه ای برای اجرای بهترین رقص شد به دلیل موفقیت در دومین آهنگ موفقش WAITING FOR TONIGHT اما او جایزه را ازدست داد و جایزه بدست CHER رسید .
در تابستان سال ۲۰۰۰ او در فیلم علمی تخیلی و ترسناک سلول بازی کرد که در این فیلم نقش یک روانشناس کودک را ایفا میکرد و در همان سال او در فیلم ENOUG بازی کرد و در اوایل سال ۲۰۰۱ جنیفر به خاطر موفقیت های پی درپی به بالاترین سطح معروفیت خود رسید.
 

از جمله این موفقیتها
وقتی که آلبوم او در جدول آهنگهای پاپ در ردیف ۱ قرار گرفت و یا در فیلم کمدی ـ رومانتیک تصمیم گیرنده ازدواج بازی کرد که بیشترین فروش را در هفته اول اکران داشت و نیز در سال ۲۰۰۲ او در فیلم کمدی MAID IN MANHATTAN بازیکرد و در سال ۲۰۰۳ هم وی با بن افلک در فیلم GIGLI هم بازی شد و نیز در آینده هم یک فیلم دیگر با بن افلک تحت عنوان JERSEY GIRL بازی کرد و نیز فیلم دیگری هم که از وی در مرحله ساخت به سر میبرد فیلم( زندگی ناتمام میباشد) که او در آن نقش مادری را بازی میکند و نقش پدرشوهرش را هم رابرت فورد برعهده دارد. او همچنین در فیلم ما باید برقصیم نقش مقابل ریچارد گر را بازی کرده است .
 

جنیفر در سال ۱۹۹۷ به مدت کوتاهی با اجانی نوا که یک مدل و یک هنرپیشه بود ازدواج کرد و بعد از آن برای مدت طولانی با ( SEAN PUFFY COMBS ) رابطه داشت . در دسامبر ۱۹۹۹ جنیفر و COMBAS که به یک کلوپ شبانه در خارج از شهر نیویورک رفته بودند دچار خطر شدند یعنی در آنجا به سویشان از طرف افراد نامعلومی گلوله شلیک شد که در این حادثه سه نفر جان باختند . این دو در اواسط فوریه از هم جدا شدند و بعد از آن جنیفر با CRIS JUDD آشنا شد .
CRIS در یکی از ویدئوکلیپهای آهنگ LOVE DON'T COST ATHING رقاصی میکرد و در آگوست سال ۲۰۰۱ آنها نامزدییشان را اعلام کردند و در سپتامبر همان سال ازدواج کردند ولی ۹ ماه بعد از هم جداشدند . در پاییز سال ۲۰۰۲ جنیفر با بن افلک نامزد کرد که البته برای مدتی نزدیک بود از هم جدا بشوند اما به هر حال آنها دوباره تصمیم گرفتند به قرار خود پایبند باشند و عروسی خود را اعلام کردند اما بازم بعد از مدتی تصمیم به طلاق گرفتند و سرانجام در اوایل سال ۲۰۰4 از هم جدا شدند !
و بعد از آن جنیفر در جوئن سال ۲۰۰4 با خواننده پاپ مارک آنتونی ازدواج کرد . مراسم عروسی آنها کاملا خصوصی بود و در لوس آنجلس برگذار شد.
 

حرفهای مزخرفه مارک رو انتونی به مجله US Weekly Hollywood گفته که او اکثرا لباسهای همسرش رو انتخاب میکنه و از اینکه جنیفر بعنوان یکی از خوش لباسهای سال انتخاب شد احساس افتخار میکند.(جنیفر قبل از اینکه با مارک نبود هم خیلی خوش لباس بود) گفته که من مثل Simon Cowell برای همسرم هستم و باهاش واقعا صادق هستم. البته مارک جنیفر رو سبب این موفقیت میدونه و میگه که او چشمان منو برای این کار ساخته هست و من نمی دونستم در این زمینه نیز استعداد دارم. همچنین اضافه میکنه که جنیفر ممکنه 20 طراح لباس و 5 دوست در اتاقی داشته باشه ولی بار دیگه بهتره از من هم بپرسه که لباسش چطور شده.(چه حرفایی میزنه !)رنگهای مورد علاقه مارک برای جنیفر کرمی و آبی روشن هستند.دوست داره جنیفر لوپز سایه دودی و تیره استفاده کنه.

این حالت به نظرش واقعا به چشمان او حالت میده و اونو دیوونه میکنه. اما مارک زیاد با کیف برداشتن جنیفر موافق نیست و میگه که من کیف پول جنیفرم.(اما فکر کنم کیف جنیفر پر از لوازم آرایشی باشه نه پول) . میگه که جنیفر هم لباس های منو انتخاب میکنه.
جنیفر هم با اشاره به مارک و قدردانی از او گفت گاها مارک عصبانی میشه و میگه من اون شلوار رو دوست ندارم و من همیشه انتخاب ها رو بر عهده اون میزارم.
 



 




:: موضوعات مرتبط: بیوگرافی خواننده ها , jenifer lopez , ,
:: بازدید از این مطلب : 906
|
امتیاز مطلب : 105
|
تعداد امتیازدهندگان : 30
|
مجموع امتیاز : 30
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 فروردين 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
پرنیا در تاریخ : 1390/1/23/2 - - گفته است :
در چه حالی شما....اون چشمه جالب بودا..........موفق باشی تو کارت پیش ما هم بیا....


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: